We trappen de kermis traditiegetrouw af met de kinderen van de basisschool! 🎈
Om 14:00 uur lopen we vanaf school naar de feesttent. Na een openingswoordje en een feestelijk moment wordt de kermis om 14:15 uur officieel geopend! 🥳

🍽 Vrijdagmiddagborrel vanaf 16:30 uur! 🍻
De perfecte start van je weekend, met gezellige muziek van DJ Daan & DJ Jeronimo, een lekker zonnetje én een drankje erbij. wat wil je nog meer? 😎🍹
👉 Let op: het buffet is inmiddels volgeboekt! Maar dat mag de pret niet drukken, iedereen is welkom op de borrel! 🧡

🌟 Vrijdagavond: BÉM & Marco ten Kate! 🌟
Vanavond gaan we gewoon door met een avond vol muziek en feest. 🎤🎧
Met livemuziek van BÉM afgewisseld met DJ Jeronimo en een spetterend optreden van Feestzanger Marco ten Kate als afsluiter! Dit wil je niet missen! 🕺💃

🎡Tot straks in de feesttent! We gaan er een topdag van maken!

Gerelateerde berichten