Luister. Ik zei ’t laatst nog, niet meer appen.
En wat doen jullie? Precies. Appen ๐Ÿ˜
En nu heb ik alsnog de inbox vol, wat is er vrijdag, hoe laat, waar moet ik zijn?

Okรฉ, doen we het zo:
Jullie krijgen het programma. En ik krijg rust. Deal ๐Ÿ˜‰

Vrijdag 12 juni
14:00 Opening kermis met basisschool ๐ŸŽˆ
17:00 VrijMiBo met buffet voor iedereen๐Ÿป
17:00 – 22:00 Robert Pouwels ๐ŸŽค
22:00 – 01:00 DJ Jochem ๐Ÿ”ฅ

๐Ÿฝ๏ธ Wil je mee-eten bij het buffet?
Meld je dan aan via: kermisheeten.nl/inschrijven
โณ Dit kan t/m vrijdag 5 juni.

En ja, ik snap het ook wel.

Als je dit ziet, ga je vanzelf weer vragen, en zaterdag dan. Komt eraan. Maar eerst, vrijdag. In de tent.

Gerelateerde berichten